sobota, 24 sierpnia 2013

Placuszki z cukinii.

Składniki:
  • 1 kg cukinii
  • ok. 5 ogórków kiszonych
  • 1 cebula
  • 1 papryka czerwona
  • 1 jajko
  • 2-3 łyżki mąki
  • sól, pieprz, kucharek
  • olej do smażenia



Cukinię obieramy, wycinamy nasiona. Cukinię, ogórki, paprykę ścieramy na tarce o dużych oczkach, a cebulę na małych. Wszystko wymieszać, dodać jajko i mąkę, przyprawy. Na rozgrzany tłuszcz układać łyżką małe placuszki. Smażyć z obydwóch stron. 
Ja nie dodałam papryki, bo nie lubię, ale moja mamuśka stwierdziła, że bez papryki nie są takie dobre więc jak tam kto chce :D






2 komentarze:

  1. Zaintrygował mnie ten ogórek kiszony, ja robię takie placuszki bez niego. Może spróbuję Twojego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja bez ogórka to sobie ich nie wyobrażam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! :)
Na pewno wszystkie przeczytam i jeśli będzie potrzeba - odpiszę!