czwartek, 31 października 2013

Wafle z kremem z mleka w proszku.

Bardzo łatwe wafle z moim ulubionym kremem z mleka w proszku :)



Składniki:

  • ok. 2 szklanki mleka w proszku 
  • kostka margaryny
  • 1 szklanka cukru 
  • 0.5 szklanki wody


Wodę z cukrem i margaryną zagotować. Zdjąć z ognia i łyżkami dodawać mleko w proszku cały czas mieszając. Wykładać gorące na wafle.
Wierzch można posypać orzechami, do kremu można dodać kakao, lub przekładając dodać powidła. To już zależy kto co lubi :) U mnie wierzch obsypany został orzechami :)





3 komentarze:

  1. Wieki całe już takiego kremu nie jadłam. A taki jest dobry...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pyszne :) tylko radziłabym nie wsypywać całego cukru na początku. Po dodaniu mleka jak będzie mało słodkie zawsze można dosłodzić. Ja dodałam troche ponad pół szklanki i jak dla mnie jest Ok :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! :)
Na pewno wszystkie przeczytam i jeśli będzie potrzeba - odpiszę!