poniedziałek, 13 stycznia 2014

Ciastka wyciskane.

No to powracam na bloga! :) Egzaminy w szkole zdane, więc jest więcej wolnego czasu ;)
Dziś postanowiłam wreszcie zrobić wyciskane ciastka.. Kształty może idealne nie wyszły, ale.. :D

Składniki:

  • 225 g mąki
  • 190 g margaryny
  • 70 g cukru pudru
  • białko z 1 jajka
  • aromat zapachowy


Margarynę ucieramy z cukrem pudrem, aromatem (u mnie był waniliowy) i białkiem. Dodajemy mąkę i miksujemy do gładkiej masy. Blaszkę wykładamy papierem i wyciskamy na niej kształty. Pieczemy w temperaturze 180 stopni przez 15 minut.


Przepis na ciastka znalazłam na tym blogu:

4 komentarze:

  1. super wyglądają na pewno zrobię je:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądaja na pyszne, ale niestety się odchudzam i ograniczam słodycze :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie proste ciasteczka, do herbaty :) Smakowite

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje... szukam, szukam i szukam i nic odpowiadającego mi nie znalazłam. ostatnie podejście i bum! jesteś. Dzięki :*
    /karmelitanka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! :)
Na pewno wszystkie przeczytam i jeśli będzie potrzeba - odpiszę!