niedziela, 19 stycznia 2014

Kurczak w sosie musztardowym.

Makaron z sosem - coś co uwielbiam! :) Mogłabym jeść ze wszystkim i pod każdą postacią :)
Tym sposobem znalazłam przepis na kurczaka w sosie musztardowym podany właśnie z makaronem :)
Przepis wypróbowałam - jest genialny! :) A znalazłam go na tym blogu:


Składniki:
  • 1 pierś z kurczaka
  • 12 średnich pieczarek
  • 2 cebule
  • 4 łyżeczki musztardy (u mnie delikatesowa)
  • 200 ml śmietany
  • koperek (ja użyłam suszonego)
  • przyprawa do gyrosa
  • sól, pieprz
  • olej do smażenia
  • margaryna
  • makaron


Pierś z kurczaka myjemy i kroimy w kostkę, pieczarki w półplastry, cebulę w kostkę. 
Mięso obsypujemy przyprawą do gyrosa, odstawiamy. Następnie obsmażamy i odstawiamy do ostygnięcia.
Margarynę roztapiamy, wrzucamy cebulę i smażymy, aż cebula będzie miękka. Siekamy koperek. Do cebuli dodajemy pieczarki. Gdy będą lekko podduszone dodajemy śmietanę, musztardę i koperek. Mieszamy. Chwilę gotujemy. Następnie dodajemy kurczaka. Makaron polewamy sosem i posypujemy koperkiem. 




1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze! :)
Na pewno wszystkie przeczytam i jeśli będzie potrzeba - odpiszę!