piątek, 11 października 2013

Tort Samochód - Zygzak McQueen.

Mój pierwszy tort samochód! :D
Trochę się go obawiałam, ale jak na pierwszy raz wydaje mi się, że wyszedł przyzwoicie :)
Przepis na biszkopt i krem był tu:


Jednak tym razem na moim torcie był jeszcze lukier plastyczny :)

Składniki na lukier plastyczny:
  • 400 g cukru pudru
  • 200 g miękkiego masła.

Składniki zmiksować do uzyskania ładnej, jednolitej masy.

Ostrzegam! Lukier jest bardzo słodki, dlatego warto krem zrobić mniej słodki :)

Pomysł i przepis na lukier zaczerpnęłam z tego filmiku:


Warto jeszcze zajrzeć na stronę na youtubie i stronę internetową autorki filmiku, gdyż ma tam naprawdę fajne przepisy :)



A teraz troszkę zdjęć mojego dzieła :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! :)
Na pewno wszystkie przeczytam i jeśli będzie potrzeba - odpiszę!