środa, 30 października 2013

Dekoracje z owoców.

Z racji tej, że jeszcze do niedawna dosyć często chodziłam na różne imprezy na obsługę więc dzisiaj wam pokażę parę dekoracji z owoców i warzyw :) Zdjęcia będę niektóre moje, niektóre zaczerpnięte z internetu, gdyż nie mam wszystkich zdjęć rzeczy które robiłam :/

ANANAS:

Wózek:



Potrzebne będą 2 ananasy. Jednego kroimy na pół, wycinamy środek. Drugi kroimy na plastry i w dwóch wycinamy 'trójkąty'. Koła przyczepiamy do połówki ananasa za pomocą wykałaczek. Wycięty środek można pokroić w kosteczkę i wrzucić razem z innymi owocami do środka (tak jak na zdjęciu jest zrobiony winogron). 


Wybrane owoce nabijamy na wykałaczki tak jak szaszłyki, po czym wbijamy w całego ananasa. 
Łatwy, a moim zdaniem bardzo efektowny pomysł :)

I tu już moje łódeczki:


Ananasa dzielimy na pół.
Z tyłu pióropusza wykładamy wykałaczki tak, żeby on chociaż trochę stał.
Środki wycinamy, kroimy w kosteczkę i wrzucamy z powrotem razem z innymi owocami.
Resztę dekorujemy według własnego uznania :)

ARBUZ:

Koszyk z arbuza (pomysł i zdjęcia zaczerpnięte z internetu):


Ułóż arbuza tak, aby stał stabilnie na stole.
Potem znajdź środek średnicy i dodaj ok. 1 cm. Narysuj przerywaną linię przechodzącą w tym
punkcie, dookoła arbuza.


Z kartki wytnij szablon uchwytu, mogą to być takie serduszka, jak na obrazku.
Teraz przyklej go zaczynając od środka narysowanej kreski. Odrysuj.


Postępuj tak samo, aż do kreski z drugiej strony, pamiętając, żeby łączyły się ze sobą.


Wzdłuż namalowanych markerem kresek, ostrym nożem wycinamy skórkę. Oczywiście
pamiętając, żeby nie przeciąć uchwytu.


Wycinamy ostrożnie środek serduszek.


Teraz musimy usunąć miąższ arbuza, zostawiając niegrubą warstwę. Boki arbuza
przyozdabiamy wycinając ząbki dookoła.


Teraz możemy uzupełnić go sałatką owocową lub całymi owocami.
Trzeba pamiętać, żeby nie łapać za uchwyt, bo może się urwać pod ciężarem, więc
przenosząc trzymajmy koszyk od dołu.

Instrukcję tą mam już na laptopie od jakiegoś roku, więc dokładnie nie pamiętam z jakiej strony ją wzięłam :/ 

Ja osobiście robiłam podobny koszyczek, tylko bez rączki:



BANANY:

Delfinki:


Nacinamy jedną końcówkę banana po czym w powstały otwór wkładamy winogrono. 
Można zrobić oczy z goździków :)

Moje wykonanie widać trochę na tym zdjęciu:


GRUSZKI:


Jeżyki:


Paw:


WINOGRONO:


MANDARYNKI:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! :)
Na pewno wszystkie przeczytam i jeśli będzie potrzeba - odpiszę!