poniedziałek, 28 lipca 2014

Współpraca - syropy Excellence

Witam was wszystkich :)
Ostatnio miałam przyjemność nawiązać współpracę ze sklepem internetowym http://www.syropy.eu/?
Firma Excellence zajmuje się produkowaniem syropów, napojów, wód funkcjonalnych i suplementów diety pod marką zamawiającego, jak również pod swoimi markami. 


Do testów otrzymałam 3 syropy:
  • Afrykański granat
  • Kubańskie Mojito 
  • Polska Malina



Od producenta:
Syropy w oryginalnych i kolorowych opakowaniach bardzo popularnych w Europie Zachodniej, szczególnie na rynku francuskim a do tej pory niedostępne w Polsce - w metalowych puszkach o pojemności 700 ml. W środku zostały zamknięte bardzo wysokiej jakości syropy w ciekawych smakach: Polska Malina, Kubańskie Mojito i Afrykański Granat, które zamienią herbatę, koktajl czy wodę w ulubiony napój, a korek niekapek zapobiegnie wyciekaniu syropu i uchroni nas przed klejącą butelką.

Pierwszym wielkim plusem syropów są opakowania w jakich się znajdują. Są to metalowe puszki ze świetnym korkiem 'niekapkiem'. Korek posiada wygodny do nalewania 'dziubek' który wygodnie można zamknąć. Dzięki temu nasz syrop zachowa dłużej świeżość. 
Pojemność takiego jednego syropu to 700 ml.



Syrop jest bardzo wydajny. Z jednej puszki wychodzi 7 litrów napoju. Można go wymieszać ze zwykłą wodą, jak i piwem czy drinkiem. 
Syropy mają fajne, wyraziste smaki, nie czuć żadnej chemii czy innych sztucznych rzeczy. Najbardziej smakował mi ten o smaku Kubańskiego Mojito ;)
Ja osobiście za słodkimi napojami nie przepadam, dlatego u mnie wystarczy dosłownie kilka kropel syropu z zimną wodą i wychodzi idealny napój na takie gorące dni jakie mamy teraz :) 



Muszę tu zaznaczyć, że nie przepadałam za produktami o smaku malinowym, a przy tym syropie się przełamałam i muszę powiedzieć, że było warto :)

Fajne jest również to, że na każdym opakowaniu soku znajduje się przepis na wybrany drink. 


Kolejny wielki plus to cena syropu. 1 puszka kosztuje tylko 7 zł. 
Kupić można TUTAJ ;)

Podsumowując:
Plusy:
 - opakowanie
 - korek
 - wydajność
 - smak
 - wielorakie zastosowanie
 - cena

Minusów chyba nie ma :) 

Syropy wszystkim serdecznie polecam, a firmie Excellence bardzo dziękuję za możliwość przetestowania ich produktów :)



1 komentarz:

  1. tez przetestowałam polska malinę - tak jak daję wielki plus za opakowanie i rozwiązanie formę nalewania z puszeczki , tak smak jest po prostu paskudny! A ja lubie produkty o smaku malinowym

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! :)
Na pewno wszystkie przeczytam i jeśli będzie potrzeba - odpiszę!