środa, 4 września 2013

Bezy.

Z racji tej, że siedzę teraz praktycznie całymi dniami sama w domu, dopada mnie straszna nuda i wymyślał różne dobre rzeczy :D
Dziś padło na bezy! :D W sumie to dzięki przyjaciółce, bo ona ten pomysł mi podsunęła :D

Składniki:

  • 2 jajka
  • 125 g cukru
  • szczypta soli


Oddzielić żółtka od białek. Białka ubić na sztywną pianę ze szczyptą soli. Pod koniec ubijania dodać cukier. 
Masę włożyć do szprycy i wykładać na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia.
Piec w temperaturze 140 stopni przez 30-40 minut. Piekarnik wyłączyć i trochę uchylić aby bezy mogły się wysuszyć. 
Bez nie powinno się wyjmować od razu po upieczeniu z piekarnika! 


4 komentarze:

  1. Lubię te słodkie maleństwa, zawsze robię trochę więcej i trzymam w pudełku, żeby było co podjadać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to zazwyczaj takie rzeczy szybciutko znikają ;)

      Usuń
  2. Nigdy nie robiłam bezów, wszyscy mi mówią że to takie trudne i nigdy się dobre nie udają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalne, że nie będą smakować, jak te kupne, ale moim zdaniem to nie jest takie trudne :)
      Może warto spróbować i się przekonać :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! :)
Na pewno wszystkie przeczytam i jeśli będzie potrzeba - odpiszę!