wtorek, 3 czerwca 2014

Sernik na zimno z truskawkami i galaretką.


Składniki:
Spód:
  • biszkopty

Masa serowa:
  • 500 g twarogu
  • cukier do smaku 
  • 0.5 szklanki mleka
  • 0.5 szklanki śmietany
  • zapach arakowy i pomarańczowy 
  • 8 łyżeczek żelatyny 

Wierzch:
  • 300 g truskawek 
  • 1 galaretka truskawkowa

Tortownicę wyłożyć biszkoptami.
Galaretkę rozpuścić według przepisu na opakowaniu i odstawić. Żelatynę namoczyć w mleku. Truskawki umyć i zostawić do wyschnięcia.
Mleko z żelatyną podgrzać i mieszając rozpuścić. Twaróg zmiksować ze śmietaną i mlekiem. Połączyć z cukrem i zapachem. Wstawić do lodówki. 
Truskawki pokroić w plasterki. Na biszkopty wylać masę serową, ułożyć truskawki, zalać tężejącą galaretką i wstawić do lodówki na kilka godzin. 
Do masy serowej również można dodać truskawki lub rodzynki. 





Milion smaków truskawek

4 komentarze:

  1. mniaaaam!! i nic więcej do szczęścia nie trzeba... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj zjadłambym takiego :):) w sobote piekłam i ozdabiałam tort piętrowy na urodzinki męża i roczek córy wieć już mi się na najbliższe dni odechciewa pichcenia w kuchni :):) nawet masę cukrową w kilku kolorach robiłam sama do ozdoby :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się idealnie: ja poproszę porcję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! :)
Na pewno wszystkie przeczytam i jeśli będzie potrzeba - odpiszę!