wtorek, 15 kwietnia 2014

Liebster Blog Award - trzecia nominacja.

Zostałam nominowana do zabawy po raz trzeci przez Ilonę z bloga Kuchnia Pod Lipami
Dziękuję bardzo :)

Moje odpowiedzi:
1. Jakiego dania nie odważyłabyś się zjeść?
Ślimaków i żab.
2. Schabowy, czy coś bardziej wyszukanego?
Coś wyszukanego :)
3. Jakiego składnika nie może zabraknąć w Twojej kuchni?
Oj wiele takich..
4. Jakie jest Twoje ulubione ciasto?
Miodownik! <3
5. Jaki jest Twój ulubiony program kulinarny?
Lubię oglądać Pana Okrasę :)
6. Supermarket, sklepik osiedlowy, czy bazarek? Gdzie najczęściej robisz zakupy?
Najczęściej supermarket, ale do sklepików osiedlowych i na bazarek również czasami zaglądam :)
7. Najlepiej gotuje... . Właśnie... kto wg Ciebie najlepiej gotuje?
Moja mama!
8. Do jakiego zwierzaka porównałabyś/- ałbyś siebie w kuchni? ( Np. uparty jak osioł- co raz nie wyjdzie, to drugi raz musi...) :)
No właśnie chyba do tego osiołka ;) Bo staram się nie poddawać jednym niepowodzeniem i próbuję jeszcze raz aż wyjdzie :P
9. Dziecko w kuchni. Czy warto uczyć dziecko gotować od najmłodszych lat?
Tak :)
10. Jakie jest Twoje najfajniejsze/ najmilsze wspomnienie kulinarne?
Dużo takich było..
11. Gadżet kuchenny, który chciałabym/ -ałbym mieć?

Poluję na jakiegoś dobrego robota wieloczynnościowego :D

Ja nominuję:

Moje pytania:
1. Mam słabość do..
2. Jeśli miałabyś wybór, w jakim kraju chciałabyś zamieszkać?
3. Ostatnio w kinie byłam na..?
4. Kawa czy herbata?
5. Ulubiony deser?
6. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
7.  Co najbardziej lubisz zjeść na śniadanie?
8. Ulubione imię dla dziewczynki i dla chłopca? :D
9. Twoja ulubiona kuchnia świata?
10. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
11. Masz już plany na wakacje? ;)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję z całego serca za nominację, dołączam do Twojej społeczności ale za zabawę podziękuję. Po prostu brak mi na to czasu. Pozdrawiam ciepło. Będzie mi bardzo miło obserwować i komentować Twoje poczynania kulinarne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację :) Jeśli znajdę czas chętnie dołączę do zabawy. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację :) Jednak jak na razie nie pociągnę tej zabawy dalej, gdyż po prostu nie mam jak na razie kogo nominować :( Jeszcze raz dziękuję i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! :)
Na pewno wszystkie przeczytam i jeśli będzie potrzeba - odpiszę!