sobota, 8 marca 2014

Tarta z brokułami i sosem.


Hej :)
Dzisiaj dobre jedzonko, czyli przepis na tartę z brokułami i sosem śmietanowo - jajecznym z czosnkiem i serem :) Ja osobiście uwielbiam takie jedzonko. 
Nie pamiętam kiedy ostatni raz robiłam tartę i kiedy ją jadłam. 
A że ostatnio zakupiłam silikonową foremkę razem z gazetką, to trzeba było ją wykorzystać :D

Składniki: 
Ciasto:
  • 200 g mąki
  • 1 jajko
  • szczypta soli 
  • 100 g masła

Z podanych składników zagnieść ciasto. Włożyć do lodówki na 30 minut.
Następnie wylepić nim foremkę do tarty. Wstawić do piekarnika na 10 minut na 180 stopni do lekkiego podpieczenia. 

Farsz:
  • 1 brokuł
  • 200 ml śmietany 
  • 2 jajka
  • ser
  • czosnek 
  • sól, pieprz do smaku

Brokuł ugotować. Odstawić do ostudzenia. 
Jajka wymieszać ze śmietaną. Dodać czosnek i przyprawy. Wymieszać, aż uzyskamy jednolitą konsystencję.
Na ciasto wyłożyć brokuły, zalać sosem śmietanowym. Posypać startym serem. Wstawić do piekarnik na 20 - 25 minut na 180 stopni (do momentu złotego koloru ciasta). 



________________

WIELKA PROŚBA! 
Mój psiak bierze udział w konkursie na FB i potrzebne są lajki! 
Wszystkim z góry bardzo dziękuję! 

4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze! :)
Na pewno wszystkie przeczytam i jeśli będzie potrzeba - odpiszę!