czwartek, 27 lutego 2014

Pierwsza wgrana w Candy! :)

Witam wszystkich! 
Ja się znowu przyszłam do was chwalić! :D 
No ale jak jest czym, to przecież można, nie? :P
Otóż ostatnio spotkało mnie wielkie szczęście i wygrałam Urodzinowe Candy u Pani Kasi z bloga Pracownia Pełna Inspiracji . Do wygrania była niespodzianka! Więc z niecierpliwością czekałam, co tam może się znaleźć w paczuszce :) 
No i w końcu ją dostałam! I pokaże wam, co ja pięknego mam :D




Niespodzianki są super :) 
Dziękuję bardzo! :) 

2 komentarze:

  1. Gratulacje :)
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili :)
    http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sie ciesze ze sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! :)
Na pewno wszystkie przeczytam i jeśli będzie potrzeba - odpiszę!