wtorek, 7 kwietnia 2015

Recenzja przypraw RAFEX.

Dzień dobry :)
Jakiś czas temu pisałam, że nawiązałam współpracę z HURTOWNIĄ PRZYPRAW RAFEX .


A więc czas na pierwsze recenzje :)

Kontakt z firmą jest bardzo miły, paczuszka przyszła szybko i byłam bardzo mile zaskoczona, że znalazłam w niej aż tyle przypraw.
Przyprawy zapakowane są w foliowe torebeczki dzięki czemu od razu widzimy jak nasza przyprawa wygląda.

PRZYPRAWA NATURALNA



Na opakowaniu przyprawy jest napisane, że nie zawiera soli i tak faktycznie jest! W smaku nie ma wyczuwalnej soli za to czuć smak suszonych warzyw. Przyprawę wykorzystałam do zupy jarzynowej i potrzeba jej naprawdę niewiele aby ją poczuć.
Cena przyprawy jest również zadowalająca - za 300 g zapłacimy 5 zł więc tą przyprawę mogę z czystym sercem polecić! :)


ZIELONA POSYPKA



Zieloną posypkę wykorzystałam do sosu, którym polałam pomidorki z mozzarellą. 


Zielona posypka w połączeniu z olejem daje idealny sos do właśnie takich pomidorków czy również sałatek. 
W sosie wyczuwalna jest nutka czosnku i ziół. Zielona posypka nie zawiera zbędnej sztucznej soli co jest bardzo dużym plusem. 
Cena to 2 zł za 70 g posypki.

Na dziś to tyle, wkrótce recenzje kolejnych przypraw ;) 


4 komentarze:

  1. taniocha!:)
    obserwujemy? daj znać ;D
    http://toloveyourselff.blogspot.com/
    buziakii!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak smacznie :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe te przyprawy :) Jak bez soli to i może ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! :)
Na pewno wszystkie przeczytam i jeśli będzie potrzeba - odpiszę!